Foton

Som alltid när jag är hemma från mamma och pappa så kollar jag på gamla kort! =)
Jag tycker själv att det är roligast och läsa bloggar som har många bilder!

Jag dansar på lillebror Mattias födelsedag  HAHA!!   2007-12-21


Jag och lillebror Fredrik och Nelson    2007-12-21


Påklädning av gran.. Muntert värre haha 2007-12-21


MIn 21-års dag. Dagen efter att vi kom hem från Bali. Då kände man sig
brun och fräsch! =) 2008-02-19



Pinnbröds grillning på landet..Heta gummistövlar va?  2008-04-10

Kommentarer
Postat av: tess

hej raring! förlåt för att jag inte hört av mig tidigare..jag har haft fullt upp...min bror har varit uppe fram t idag och idag fopr han M och min pappa upp i fjällen för att i 5 dagar fiska...dricka massa sprit o ha grabbsnack ;P han har längtat efter d här länge och jag tror d e skönt för honom att ha ngt annat att tänka på....när d gäller cancern så ska han scannas nästa vecka tror jag.. men enligt läkaren kan d inte ha spridit sig utan bara finnas kvar " rester" så har han otur måste han göra mer cellgiftsbeh... men d kommer o kunna botas helt klart...kanske bara ta längre tid... så d känns ändå positivt i allt d negativa...





jag e inte alls nervös inför fredagens vul...d e bara för att kolla läget i mina äggstockar... d e återinföringen av embryot( d befruktade ägget) som jag e nervös för..iom att d e nedfryst så e d rätt osäkert på hur d klarar upptiningen..e mest d jag e orolig för...vore skönt om d kunde lyckas nu så vi slipper börja om me alla sprutor o så....





hur mår du? ser att du haft d bra i london =)=) tänker mpå dig! /kramar i massor

2008-08-27 @ 18:47:47
URL: http://smultronpastra.blogg.se/
Postat av: tess

du kan du inte göra ett hemma hos repotage..me bilder...jag kan göra desamma =)=)

2008-08-27 @ 18:48:53
URL: http://smultronpastra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0