Dagens lunch

Omeletten var jättegod, och mättande! Men tonfisken kunde jag ha hoppat över, dels för att jag skulle aldrig orkat äta upp den och för att den kändes inte så fräsch. Den smakade inte direkt illa, men den var jättevattnig och alldelse mosig. Aldrig mer Euroshoppers tonfisk!

Omelett med champinjoner, tonfisk som ser ut som kattmat och gurka!


Nu ska jag hoppa in i duschen. Ska snart möta upp Malin och Isabelle, dom har varit i Norrköping och hälsat på släktingar (Malin och jag är halvsyskon).  Så vid 15.00 tiden ska jag möte henne på centralen och sen åker vi hem till mig och myser med bebben :)

Senare ikväll ska vi till Patrics föräldrar för att käka middag. Får se om Milo följer med, orkar inte riktigt med att han ska pinka revir hos andra. Men men, vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0