Läkarbesök


T i s d a g e n  d e n  2 3 / 3  -  2 0 1 0

Godmorgon vänner, ledsen för dålig uppdatering, men jag orkar helt enkelt inte. Jag är så fruktansvärt trött. Jag orkar absolut ingenting, att träna är en pers även fast jag försöker övertyga mig själv om att jag faktiskt mår bättre av det så är det svårt att pallra sig iväg.

Inte blir min trötthet bättre av att jag kommer in 07.00 till jobbet och oftast jobbar över. Inte heller tror jag att vädret har en positiv inverkan på mitt nuvarande tillstånd. Jag vill ha sol och värme! Öppna skor, uteserveringar, bad, tunna koftor och mysiga sommarkvällar...

Om ca en timme ska jag iväg till min läkare för ett återbesök. Får se om jag måste ställa mig på vågen igen, vet att jag gått ner två kilo sen sist. Hoppas bara inte att jag får samma predikning som jag fick förra gången då jag gått ned i vikt. Ska även ta upp den här jäkla tröttheten. Är som sagt rätt säker på att det beror på väder och vind, jobb och annat privat men det är ändå sådant som hon vill veta för att kunna göra en bedömning.



J a g  v i l l  t i l l b a k a  t i l l  S ä l e n !


Kommentarer
Postat av: Anna-Maria

Hoppas det går bra hos läkaren. Visst blir man trött och låg av det här vädret! Usch, lite sol och värme skulle inte sitta fel nu!

2010-03-23 @ 09:44:02
URL: http://www.annamaria-l.se
Postat av: Camilla

Vädret suger verkligen hästballe! Jag är också trött hela jävla tiden, men jag märkte att i lördags när det var så fint så blev jag ännu tröttare (kanske berodde på den 4 timmar långa promenaden. Haha. Aldrig får man vara riktigt nöjd =)

2010-03-23 @ 16:27:49
Postat av: Sarah

Ååh vad glad jag blev när jag gick in här och ser ett inlägg! Du är så saknad när du inte skriver!

2010-03-23 @ 17:07:44
Postat av: Kajsa

Kul att se ett nytt inlägg här! Hoppas läkarbesöket gick bra. Vaknade med värsta halsonda idag plus problem på kärleksfronten dessutom....men man får kämpa på. Kramar till dig

2010-03-24 @ 08:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0