Livet...

 
 
...Är allt bra härligt för tillfället...
 
Mycket umgänge med underbara vänner, och en hel del nya vänner och bekantskaper. Många utgångar, drinkar, middagar, härliga sms, familjemys, lägenhetsfix. Jag kan verkligen inte klaga på livet just nu, njuter i fulla drag av allt jag gör och människorna jag träffar ♥
 
Den här veckan har börjat lugnt med få saker inplanerade. Det blir det därmot änring på från och med ikväll...
 
Onsdag: Middag + filmmys med en vän (jag har blivit besatt av Johan Falk-filmerna. Fast egentligen är det nog Joel Kinnaman som lockar...)
Torsdag: AW med kollegor på Scandic Grand Central
Fredag: Ostron och skumpa-kväll med en vän
Lördag: Brunch och sen middag + utgång på det.
 
Söndagen låter jag nog vara oplanerad, haha!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anette A

Livet är som det ska med andra ord. Härligt!

2012-10-17 @ 17:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0