Natti...


Okej, det där "kliet i fingrarna" har nog börjat komma tillbaka. Kom nog samtidigt som jag insåg att min dator faktiskt inte alls var pajj, haha! Ligger nu i sängen och ska gå och lägga mig. Det är så mina kvällar sett ut de senaste dagarna - ligga i sängen till tio och sen sova kvart över. Jag vaknar upp relativt pigg, men framför allt lite mindre förkyld dagen efter! Det enda som jag kan klaga på just nu är att jag inte kan känna hur gott jag doftar efter att ha smörjt in mig i VS lotion för att jag är täppt i näsan och nässprayet är slut. I-lands problem eller vad?

Okej, nu känner jag att det här spårar lite... Blir lätt något flummig när jag är trött, så stänga av tv:n och släcka ned och sen nanna kudden!

Sov så gott finaste!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0