Friday's


Godmorgon!

Igår efter jobbet åkte jag till St: Eriksplan för att hänga med min vän Alex innan vi tillsammans skulle bege oss till Friday's (för att fira ytterliggare en Alex) Han hade lagt en flaska vitt på kylning så vi satt där i cirka två timmar och snackade skit o delade på flaskan ned vin. Mycket trevligt kvalitetshäng.

Sen begav vi oss till restaurangen där resten av sällskapet redan väntade. Fint folk kommer alltid sent, hehe! Sen käkade vi, sjöng och snackade innan jag begav mig hemåt efter 22 någon gång!

Är jätteglad för att jag tog mig i kragen och bestämde mig för att gå, trots att jag tidigare under dagen inte kände för det. Ens vänner är den bästa medicinen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0