Dagen


Vid ett-tiden mötte jag upp min syster och barnen för en tur i Täby Centrum. Tanken var att jag skulle byta en skjorta till en mindre storlek, men tror ni att det fanns någon kvar, i någon färg? Så det fick bli pengarna tillbaka istället. Hela 149 riksdaler. Sen blev det lite kompleteringsköp till mina macarones - nutella, florsocker och färgmedel bland annat

Nu sitter jag här en sväng framför datorn efter att ha lekt med barnen. De ska stanna här över natten så det blir mys. Inte mycket sovmorgon för en annan kanske, men mys ändå!

Det blir lite familjehäng idag/kväll. Min syster är inte här dock, hon är ute på andra trevligheter. Och det förtjänar hon så som hon sliter med allt. Hon är bra min systeryster. Starkare människa får man leta efter. Hon imponerar ständigt på mig och jag är så glad över att hon och barnen äntligen bor i Sverige ♥


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag har tur som har en sån go lillasyster! Med en sådan back-up kan man ju inte vara annat än stark:)



Kram

2011-10-17 @ 09:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0