T i s d a g


Kom hem igår och skulle starta på dator. Den sätts igång, men dör lika snabbt igen. Försöker igen. Samma sak. Kom på att den ibland laddar ur, så jag hämtade laddaren och lät den stå några minuter innan jag testade igen. Samma sak, den dog efter några minuter. Imorse hade den laddat hela natten men funkade fortfarande inte. Det här har hänt en gång tidigare. Då använde jag inte datorn på några dagar, men när jag sen testade igen, då fungerade den.

Så nu blir det att börja spara till en ny dator. Jag litar inte alls på den jag har. Sen måste jag köpa ett backup-minne. Har hur mycket bilder som helst inne på datorn som jag inte vill förlora...

K u l   i   j u l . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0