MAAAAAAAAT


Imorse åt jag en stor smoothie till frukost. Sen kom jag till jobbet, var där i cirka en timme, och sen åkte jag och en kollega på ett kundbesök. Jag brukar äta frukost hemma, sen äter jag en frukt vid 9-10 och sen lunch ca 11:30. Idag blev det inte alls så för vi kom inte tillbaka från kundbesöket förrens vis 12 och jag hade glömt att äta frukt innan. Jag var så jäkla hungrig! Slängde i min min matlåda på typ 10 minuter, var så mätt att jag trodde att jag skulle kräkas och fick ont i magen. Men nu är jag hungrig igen! Det blir alltid så! Ju mer jag äter, eller ju fortare jag äter, desto hungrigare blir jag...

Men den som väntar på något gott... Idag blir det tacos och vin. Och tjejhäng. Måste dock vara någorlunda pigg imorgon för då väntar ett morgonpass BodyPump klockan 06:45!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0