TISDAG 16/8 - 2011


Godmorgon bloggen!

Vet inte hur jag har sovit och vet heller inte om jag vaknat på fel sida, är trött, eller mår sämre än vad jag gör just nu när jag skriver detta (tidsinställt inlägg). Jag hoppas att jag är pigg och känner mig snygg när jag går hemifrån, det gjorde jag inte igår i alla fall, och det påverkar verkligen ALLT. Ni vet när man har en sån där fuldag. Håret blir fel, sminket sitter åt helvete och man känner sig plufsig och ful. Men jag hoppas på att jag känner mig riktigt nöjd när jag går till el wörk! 

Idag efter jobbet blir det CykelPuls i Stadshagen tillsammans med Anna och sen hem till henne för lite tjejsnack och film. Jag ska introducera henne för Band of Brothers, haha! Som jag redan sett fem avsnitt av de senaste två dagarna haha!

Hoppas att ni andra också förhoppningsvis vaknat på rätt sida och att ni känner er skitsnygga ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0