Projekt


Dagens projekt, eller snarare "final touches" är denna lastpall som jag "hittade" och faktiskt snodde från hantverkarna som håller på med stamrenoveringen av lägenheterna. Den tillsammans med sina andra lastpalls-kompisar lutade mot en vägg, så jag snodde den (ssshhh, säg inget till någon)

Tanken är att det ska bli en gavel till sängen, dock gissar jag på att jag måste "förlänga" sidorna med några plankor för att den ska passa till min säng rent måttmässigt, idag passar den, men det är för att jag har en minimal säng. Men en större säng och sängben ska inhandlas, tillsammans med en snygg sängkappa! Idag står min sängmadrass direkt på golvet vilket ger en rätt omysig känsla.

Kan jag säga att det var en hel del pussel med att måla pallen, inte det lättaste, så här i efterhand kom jag på att jag skulle ha köpt färgspray istället, men det är lätt att vara efterklok.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilken smart idé! Ser fram emot hur det ser ut tillsammans med sängen :)

2011-08-14 @ 21:34:16
URL: http://fullfartmedtvabarn.blogg.se/
Postat av: Milla - Mamma till SagaBus & Lillebror

Det kommer supersnyggt!! Har haft samma idé jag med, men jag inte lyckats hitta nån pall än ;)

2011-08-15 @ 20:30:31
URL: http://sagabus.blogg.se/
Postat av: JohannaMariaMs

Jag "har" massa pallar, det är bara att komma o hämta ;)

2011-08-15 @ 21:34:45
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0