Godmorgon!




Jag har bokat in mig på ett Shape-pass ikväll, men jag var lite sen med bokningen, så jag står som nr7 i kö. Känns dock inte som att jag kommer att få plats. Annars tänkte jag gymma lite! Sen är det hem, laga middag som jag inte har någon som helst aning om vad det blir. Pasta med tomatsås kanske? Sen är det baka som gäller. Bröd för att vara exakt! Mitt team på jobbet har team-möte imorgon och vi bakar alltid och imorgon är det min tur! Så jag kommer att bjuda på ett grymt gott filmjölksbröd som ett ex:s syster bakade, med bikarbonat, linfrö, solrosfrön med mera!

Önskar er en kanon måndag sötnosar!


Kommentarer
Postat av: Anette A

Hej, vad fin du är, som vanligt! Ha en bra vecka! Kram

2011-08-22 @ 18:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0