Resa


Imorse kom bästaste Anna hem från en resa från NYC. Jag pratade med henne igår innan hon skulle boarda planet och hon hade haft en helt fantasikt resa! Så nu har vi planerat (sen ett tag tillbaka iof) in att vi hösten 2012 (en hel evighet tills dess!!!) ska åka dit! Fan vad jag längtar! Det blir att hålla reda på slantarna för jag vill shoppa, shoppa, shoppa när jag är där =)

Men det är inte den enda resa som jag ska boka, i höst ska vi boka in en till solsemester, dock har vi inte helt bestämt oss för var, men det lutar åt Filippinerna och att vi kommer att åka i mars någon gång!

Någon som varit i Filippinerna och har bra tips att ge oss??



Times Square - September 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0