RAW Comedy Club


Hej vänner!

Kom visst iväg till centrum igår för ögonfranslimmet. Har ju som sagt en stort hål på min vänstra ögonfransrad så det ser verkligen helt miffo ut. Så imorse fick jag återigen pilla med singelfransar för att försöka täcka det fula hålet. Blev mindre lyckat. Det brukar kunna bli så när det var länge sen jag använde fransarna. Plus att det är svårare att täcka ett jävla hål  m i t t  i fransraden. Fan jag är inte alls bitter, haha!

Nej, nu ska jag sluta att vara bitter och meddela att jag ikväll ska på AW med jobbet. Först middag på Mornington och sen vidare till Pure där vi har drinkbord och ska se på RAW Comedy Club, tror att det kommer att bli riktigt roligt! Om man bortser från mitt miffo-öga vill säga ;) haha!

Tack ni söta för era kommentarer förresten! Tänk vad mycket ert peppande och er förståelse gör för en halvdeppig själ ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hoppas ni hade kul på after worken! :)

2010-11-23 @ 12:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0