Knugen o Company i Kungsan

 
Jag har träsmak i arselet. Eller cykelsadelsmak. Fatta att jag har cyklat fyra mil idag. Fyra  l å å å n g a  mil. Till Roslags Näsby, via Djursholm, Mörby, Stocksund och Universitetet för att sen komma till Tekniska Högskolan och sen vidare till Kungsträdgården. Ja jävlar vad jag kommer att känna av det imorgon. Men vilken bar dag det ha varit! Sen så hat vi ju även sett Knugen o company, om man bortser från Madde då. Har även sett min blivande man, han kallas för Carl-Filip, Paradise Hotel-Sofia, släng dig i väggen, här kommer  j a a a g ! !

Taggade till tusen inför den två mil långa färden in till staden.
 

Restaurangernas dag i Kungsan. Här äts det calamares och vitlöksaioli. Och vitt vin :)


I väntan på Knugen. Vi kunde inte passera allt folk med våra cyklar, så vi fick snällt vänta tills hela ekipaget åkte förbi. Men nu kan jag i alla fall bocka av en sak på min to-do-list. Jag har sett Mc Prince!

Kommentarer
Postat av: Ponyo

Ser härligt ut! :) Duktigt att cykla så långt!! :)

2010-06-07 @ 10:27:52
URL: http://www.annamaria-l.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0