Miss Fatty!


Imorgon efter jobbet har jag blivit hembjuden till Stephi för middag och lite vin. Ska bli jättemysigt! Kommer nog sova över där tror jag.. Tar inte så mycket längre tid att ta mig från Staden än från Täby till jobbet. Vill så  g ä ä ä r n a flytta in till Staden. Och allra helst Vasastan, har många vänner som bor där i närheten. Eller som bor i Staden över lag.

Men men. Till lite roligheter! Just nu håller jag på att föra över lite musik till Ipoden.. Måste ladda inför den Åre-resa vi ska göra med jobbet om tre veckor, haha, mycket shaka ass låtar typ Miss Fatty med Million Stylez.. Älskar den typen av musik! Lite reggae, skönt gung och mycket höft och röv, haha! ÅRE HERE WE COOOME!


Kommentarer
Postat av: terese

HEJ HEJ!!

Jo de va en tuuung flaska.. vi har påbörjat en plåtburk nu,, som vi hittade i en fyndlåda, för att få upp den måste du ha sönder den genom att använda konservöppnarn å det är ju inte heller kul.

jo muns sårsplåstren funkar bra, men man ska helst använda dom direkt vid första tecknet på munsår.. men sen så hjälper dom till å dra ur den äckliga vätskan som kan bli i såren...

ha det gott

kram

2010-01-20 @ 20:03:58
URL: http://www.metrobloggen.se/memyselfandcasp

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0