Vulkanhelevetsjävlaskit


Jahopp. Londonresan inställd.  F I * * A ! !

Jag som hade sett fram emot att åka! Morgondagen skulle ha spenderats i Chessington, en liten nöjespark med djur och åkattaktioner. På måndagen var planen att köpa converse och packa lite åt syster, sen hem igen.

Istället så ska jag nu ner till centrum och tröstshoppa. Måste köpa lösögonfransar. Har ett "hål" på min vänstra ögonfransrad. F*cking hilarious. Varje dag när jag tar bort sminket så följer minst tre fransar med. Det är nu 1,5 år sedan som jag tappade mina fransar för första gången. Räcker det inte nu..?


Kommentarer
Postat av: Anna

Kommer inte heller iväg på min resa. Man kan ju bli less för mindre.



Men ett litet tips om du någon gång senare bestämmer dig för att åka till chessington - dom har (eller hade i alla fall inte 2002) inte en enda papperskorg inne på nöjesfältet utan alla papperskorgar står istället uppradade med en halvmeters avstånd från varandra precis utanför grindarna (fråga mig inte varför) så köp grejer som man inte behöver slänga något efteråt.

2010-04-17 @ 17:32:16
URL: http://annamopp.blogg.se/ny

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0