Voffvoff


Min systerdotter Isabelle är en cool brud.

Hon har nyss fyllt två år, är född i England och förstår tre språk. Dock så pratar hon på engelska. Hon älskar hundar, och hundar är voffvoff. Nelson är inte Nelson utan voffvoff, Milo däremot är "Mijo".

Hur som. Nelson är om jag ska vara helt ärlig inte så jätteförtjust i Isabelle, förrutom när hon ger honom godis, haha! Men det är så jäkla sött när hon pratar engelska med honom, hon säger bland annat.

- Waaaait voffvoff (med händerna formade runt munnen)
- Bye, Bye voffvoff
- Sen berättade Malin att Isabelle hade gått förbi Nelson och sagt "-(ex)cuse me voffvoff






































Här ligger hon i min säng och kollar på "I drömmarnas trädgård" medans jag läser.. Lillstumpan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0