TRÄNINGSVÄRK!

Igår var jag och tränade! Har inte tränat på ett tag förutom den tiden jag har suttit på träningscykeln eller gjort annan träning hemma.  Så igår gick jag på ett Shape-pass  på SATS, och det passet var inte nådigt! Vi skulle plocka fram både en step-bräda, hantlar, gummiband och en sådan där tyngd som man fäster på skivstänger, haha, ni förstår nog vad jag menar ;)

 
Passet började bra med uppvärmning på brädan, typ step-up. Sen gjorde vi benböj. Och benböj, och mer benböj. Det var benböj med hantlar, med tyngden och med gummibandet. Min träningsvärk idag är inte nådig! Måste typ ta tag i något och hålla emot för att det inte ska göra allt för ont att sätta sig ner, haha!

 
Nu känns inte spinningpasset som jag bokat in mig på imorgon lika lockande, haha! Min träningsvärk brukar ALLTID vara värre 2 dagar efter… =)


Kommentarer
Postat av: Sara

Tycker det är gött att köra spinning även fast man har grym träningsvärk!! Det lindrar liksom litegranna eftersom det blir så bra flöde i kroppen! Kommer lida grymt mycket när jag börjar träna igen, snart... det Var snart ett år sen jag tränade sist. Förutom att jag rider en gång i veckan men det hjälper nog föga =D Kämpa på!

2009-10-27 @ 19:39:31
Postat av: Anonym

Tycker det är gött att köra spinning även fast man har grym träningsvärk!! Det lindrar liksom litegranna eftersom det blir så bra flöde i kroppen! Kommer lida grymt mycket när jag börjar träna igen, snart... det Var snart ett år sen jag tränade sist. Förutom att jag rider en gång i veckan men det hjälper nog föga =D Kämpa på!

2009-10-27 @ 19:40:05
Postat av: Sarah

Vad duktig du är som tränar! GHoppas att värken går över tills imorgon bara!



Önskar dig en trevlig kväll!

2009-10-27 @ 20:16:36
Postat av: Sandra

Jag får också mest träningsvärk två dagar efter. Trodde jag var ensam om det ;) Det konstigaste kanske är att jag även får baksmällan två dagar efter, alltså jag mår som sämst två dagar efter fast jag hade huvudvärk dagen innan :P

2009-10-27 @ 20:31:23
URL: http://surrovich.blogg.se/
Postat av: Julia - Älska utmaningen!

Ahh visst är det härligt med träningsvärk =)

Kämpa på tjejen, tänker på dig!

Kramar

2009-10-27 @ 23:26:20
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej!



Fick precis en remiss om att jag ska göra DT nu igen i november, men även om att jag ska göra ultraljud på levern. Det har jag aldrig gjort tidigare? Vet du om det brukar vara standard att göra det ett tag efter ceellgiftsbehandling?



Hoppas du mår bra! Kramar

2009-10-28 @ 09:51:52
URL: http://annasofienyblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0