Hedda och jag ♥


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Ni verkar ju ha skitkul :) haha....själv tar jag mig ett glas vin såhär på tisdagkvällen...två om jag ska va ärlig ;) Är imponerad av dig och att du är så stark..har just nu en svacka med sambon o jag vet varken ut eller in...så svårt när man har hus, bilar, hästar osv ihop...suck... Kram på dig i alla fall!

2009-11-10 @ 22:12:10
Postat av: JohannaMariaMs

Vi har det skitkul! Mina vänner betyder så mycket för mig =) Mysigt att ta ett glas vin! Det ger lite helgkänsla en tråkig dag mitt i veckan!



Jag vet inte om jag är så stark.. Det går snarare upp och ner. Ibland känner jag mig svagare än svagast andra dagar känner jag mig helt ok. Det är mina vänner som gör mig stark =)



Tråkigt att höra att ni har en svacka =( och visst blir det så mycket värre när man har hus, djur, eller barn tillsammans.. Känn efter ordentligt vad du vill, kanske flytta ut under en kort period bara för att just känna efter..? När jag tänker efter är jag nog inte den bästa till att ge råd, haha!



KRAM på dig vännen =)

2009-11-11 @ 08:34:07
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Tack Johanna.

Jag är nog inte så bra på att ge råd till dig heller, men det känns ju väldigt skönt att få några ord av omtanke :) Det går lite upp och ner ibland, men det löser väl sig på nått sätt :)

Kramar

2009-11-11 @ 09:37:22
Postat av: Malin

Vad roligt Johanna! Jag blir så glad för din skull! Kramar är världens bästa medicin när man inte mår så bra.



Kram från mig

/Malin

2009-11-11 @ 19:58:33
Postat av: Julia - Älska utmaningen!j

Vilka härliga bilder, glädjebilder!!!! Du har verkligen utstrålning!!!

kram på dig!

2009-11-15 @ 20:02:51
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0