Bra kväll!!

Direkt efter jobbet hade vi på kundtjänstsidan en BS/CS-party tillsammans! Det bjöds på smörgåstårta och vissa drack vin (där i bland jag). Sen gick vi tipspromenad som bestod av 11 frågor, en fråga om varje medarbetare. Min fråga var :

"Vad hände Johanna under hennes NY resa?
A. ....... (kommer inte ihåg vad som stod)
B. Tappade bagaget
C. Blev magsjuk

Ni kan ju säkert gissa vad det rätta svaret är :p

Sen hade vi en sångtävling där vi skulle ställa oss upp och sjunga refrängen på sen låt som spelades. Mitt lag var bäst på det, haha! Caroline tog alla "gamla godingar" och jag tog de lite mer "moderna" låtarna, haha!


Imorgon är dagen relativt oplanerad. Det enda som faktiskt är planerat är att jag är LEDIG! wohoooo! Sen ska jag till tandhygienisten. Sen kanske det blir att träffa Sanna och Conny och några till för middag och öl. Eller vin för min del. På lördag blir det middag med några kompisar och sen utgång! =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är jättefin med tuperad lugg!!! Kanoners!!

2009-11-19 @ 22:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0