Projekt "Minnesbok"

Nu finns det inga ursäkter längre. Sommarhelvetet ska in i en "Minnesbok". En skrivare är köpt, foton från sommaren är inskickade och bör komma till mig på tisdag eller onsdag. Det blir mycket inlägg och bilder som skall in i boken. Även kommentarer ska in. Bloggen på aftonbladet ska in. Även de båda artiklarna (här och här) om mig ska in. Det tråkiga är att jag tror att vi har råkat slänga den tidningen som jag var med i. Hade varit roligt att faktiskt klippa in ett tidningsurklipp! Men att skriva ut från nätet duger det med.. Det kliar i fingrarna på mig, vill börja nu! Har tusen ideér om hur jag vill att det ska se ut!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Lycka till med projektet! Om några år så kommer det att vara bra att kunna gå tillbaka och läsa om det eftersom man glömmer så fort.

2009-02-15 @ 21:18:51
URL: http://zimtsternli.blogg.se/
Postat av: Ingrid S

Kanske Aftonbladet har ett ex.över från det datumet.

Lycka till med minnesboken, det brukar ju bli bra när man känner sig redo.

2009-02-15 @ 22:49:53
Postat av: Anna H

Låt det ta den tid det behöver för det kommer troligtvis röra upp mycket känslor. Ta dig tid att gråta m.m. Det kommer säkert vara en bra terapi bara att göra boken. Lycka till!!

2009-02-16 @ 16:56:11
Postat av: julia

Åh, de kommer bli kanon.. Önskar jag orkade ta mig tid å göra en sån... good luck! =)

2009-02-16 @ 20:06:32
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: tiny

du är utmanad av mig, klara. ha en bra dag tjejen!



Regler :



Berätta sju personliga sanningar om dig själv

Utmana sju personer (eller så många du vill)

Skriv ett medelande i de sju personernas bloggar, så de vet att de blivit utmanade

2009-02-17 @ 22:08:52
URL: http://tinylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0