Lördagen i bilder

Molnigt och kallt. Men har vi äntligen fixat skridskor så ska inte lite kyla få stoppa oss. Det gick sådär för mig. Har inte åkt på hockeyrör på flera år. Men jag ramlade inte i allafall, det är väl det som räknas! : ) Idag har jag däremot värk längst ner på mina vader. (där skridskon slutar) Men det var  s v i n k u l !  och  s v i n j o b b i g t !  Jag som de senaste typ 10 gångerna jag åkt varit i en ishall tillsammans med klassen. Jag var heeelt död efter några timmars åkande! : )



Milo och Nelson går på upptäcksfärd på isen


Bambi på hal is
underställ - check
raggisar  - check
tröja - check
flis - check
vindjacka - check
en svart tummvante - check
en grön fingervante - check
  

Nelson, Zimi, Milo och Patric. Milo med sele på sig, tränade på att dra lite.. : )


Aj, aj, aj! Plingplongbilen till veterinären..


Orolig husse och ko-lugn hund..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0