Kvällspromenad

Milo var riktigt svårskiten idag. Han vägrade att bajsa. Gick bara runt och luktade och kissade. Man blir ju lite frustrerad när det är kallt och mörkt, och man vill bara hem och lägga sig i soffan. Men nu är jag ju som sagt hemma, vilket betyder att han faktiskt klämde en korv : )

Idag känner jag mig lite nedstämd då Patric sluta först klockan 23.00 - igen. Han har jobbat sent ända sen i fredags, så vi har knappt hunnit ses alls. Men imorgon ar vi några timmar tillsammans för då ska jag iväg för att ta blodprov inför läkarbesöket nästa vecka.

Annars har det inte hänt så mycket. Jag känner mig lite sysslolös. Jag vet lixom inte vad jag vill göra. Pyssla tror jag, men frågan är vad? Kanske ska man plocka fram mina målargrejer. Har inte målat på evigheter. Vad brukar ni göra när ni pysslar?

Nu funderar jag på att antingen ta ett hett bad, eller en kopp te. Att göra båda blir nog lite kaka på kaka. På tal om kaka, snart fyller denna kaka hela 22 år! : )

Kommentarer
Postat av: Joh

när ja inte har något att göra brukar det faktiskt bli först ett varmt bad eller dusch + inpackning i håret + ansikte. sedan kopp te, googla massa skönhetsprylar haha, kolla film, städa... (tråkigt de lät men jag tycker om att ha rent omkring mig). =)

2009-02-03 @ 22:02:15
Postat av: Stina

Jag brukar pyssla om mig själv. Fila fötterna, måla naglarna, ansiktemask osv osv. Det är en bra sysselsättning kram

2009-02-03 @ 22:15:02
Postat av: erika

jag har smyckes o pärlgrejer:)

2009-02-04 @ 10:24:00
Postat av: Christina

"riktigt svårskiten" ... , haha, nära att jag frustade ut morgonkaffet(ja, jag dricker ibland morgonkaffe kl 10.50). Jag har låg humor, erkänner.

Jag är dålig på att pyssla. Pysslar intensivt med något en period, sen tappar jag intresset. Det har varit pärlor & smyckespyssel, och nu senast stämpling... gjorde grattiskort etc. Men det är så mkt som ska dras fram och sen städas undan & då blir jag lat. Man skulle ha en egen hobbyhörna här hemma, det hade kanske funkat...

2009-02-04 @ 10:54:10
Postat av: Sussie

hejhej! Jag fick pärlor och pärlplattor i julklapp. Så nu lägger jag massa olika glasunderlägg i roliga färger med olika mönster! Super enkelt och jättekul att ta fram till fest:)

2009-02-04 @ 13:19:23
URL: http://www.sstussie.blogspot.com
Postat av: Tess

tack raring, du om nån vet ju hur d känns när kroppen inte fungerar som den ska...jag antar at d är stress blandat med alla år av hormoner som gör den lite oberäknelig..men det är bara så jävla jobbigt med all denna väntan...jag blir så lätt negativ när d strular redan såhär pass tidigt i behandlingen =(



hur mår du finis? hoppas ni har d bra i nya huset ! kramisar i massor

2009-02-04 @ 20:54:36
URL: http://smultronpastra.blogg.se/
Postat av: julia

Låter inte fel varken te eller bad =) Vi har bara dusch i vår lägenhet, så ska ja kunna bada får ja fixa översvämning först =)

Haha, ja måste vara knäpp i huvudet, men drömde inatt att ja träffade dig ute i en park... helgalet... haha..

Ha en bra kväll =)

kramar

2009-02-04 @ 22:18:09
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Johanna svarar

Joh - jag är typ beroende av att kolla runt på skönhetsprodukter, vill typ köpa allt :D



Stina - Att pyssla om sig själv är någonting man egentligen ska göra varje dag, det är en vardagsyx man ska unna sig!



Christina - HAHA kul att jag (Milo) kunde underhålla dig imorse! :D Jag tror nog att jag är ganska lik dig. Jag gillar att pyssla och plockar fram alla tillbehör, men fy fan för att plocka undan skiten. Men oftast är det värt det! :)



KRAM ALLA NI <3

2009-02-04 @ 23:19:21
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Miwa

scrapbooking

2009-02-05 @ 22:19:12
URL: http://miwis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0