Tappade ögonfransar..


... IGEN...

Då var det dags igen då.
Det har i och försig pågott under ca en månad. Men nu är det så mycket att det faktiskt börjar synas.. Det är då självaste faen!! Men nu känns det som att jag tappar fransarna "långsammare". Det känns som att jag tappar "färre". Inte lika många åt gången. Men det börjar att bli glest. I alla fall närmast tårkanalen, fast på övre fransraden.

Idag gick jag in på MakeUpStore och köpte mig en svart, matt skugga - Pollution. Tänkte försöka mig på en svart sotning till kvällens glöggfest hos Conny. Då kommer jag inte tänka så mycket på att fransarna börjar försvinna..


Nu ska jag börja göra mig iordning för kvällen. Bussen till Sanna går vid 16:30.. Så nu ska jag hoppa in i duschen, sen måste jag måla naglarna, kolla vad jag ska ha på mig, och försöka mig på den där sotningen av ögonen. Vi närmare eftertanke kanske jag ska ta den senare bussen ;)

Hoppas att ni får en underbar lördagseftermiddag / kväll! ♥

Kommentarer
Postat av: carre

Du är så söt och lättsam!

Kul att följa din blogg.

Kram

2009-12-12 @ 19:40:35
Postat av: Anonym

Tappar också fransarna regelbundet. Eftersom alla fransar växte ut samtidigt så "dör" de också samtidigt. Det brukar dock stabiliseras mer och mer.

2009-12-13 @ 12:31:49
Postat av: JohannaMariaMs

Carre - TACK :D



Anonym - Jag har märkt skillnad på fransarna den här gången. Det tar "längre" tid nu. Frågan är bara hur länge det ska pågå??

2009-12-13 @ 18:43:41
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0