Utmanad

Jag har blivit utmanad av både Erika och Sabina  att göra den här listan. I början tyckte jag att det var skitsvårt att komma på grejer att berätta om sig själv. Men sen insåg jag att jag har ganska många mysko saker för mig! Skulle nog kunna lägga till lika många till tror jag : )


Regler:
* Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna den som utmanat dig.
* Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
*
Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka dem. 
* Låt dem få veta att de har blivit utmanade!


1.  Jag har, enda sedan jag var liten älskat att röra. Röra i mat alltså. Jag måste alltid få röra i maten som lagas. Köttfärssås, grytor, svamp, ja allt. Jag kan faktiskt putta bort folk från spisen, för att jag kan störa mig på att folk rör fel. Hur man nu kan göra det?

2.  När vi ändå är inne på matlagning så kan jag ju säga att JAG tycker att jag lagar mat bäst. Jag har svårt att se på när andra lagar mat för jag tycker att jag själv kunde göra det bättre, eller på ett annat sätt. Vilket är helt stört eftersom att jag vet att jag inte direkt är någon master chef. Men som sagt, man har ju endel mysko saker för sig.

3.  Mitt längsta förhållande innan Patric varade i hela 7 månader. Är nu inne på 3,5 år : )

4.  Jag har jättesvårt att hänga upp handduken på dess rätta plats efter att jag duschat. Den ramlar lixom bara ner på golvet efter att jag klätt på mig. Detta fenomen händer inte bara hemma, utan typ vart jag än kommer och om jag skulle använda en handduk där.

5. Jag hatar att ha fel. Eller vi kan väl säga såhär : Jag har aldrig fel, alla andra har det men inte jag. Jag har alltid rätt. Om jag nu, mot all förmodan skulle ha fel någongång så ser jag till att diskutera mig fram till att jag på något sätt ändå får rätt.

6. Jag älskar att måla, rita och läsa. Tyvärr har det inte blivit så mycket av dom två förstnämda. Jag är som sagt en periodare i det jag gör. Jag måste hitta suget och inspirationen till att måla.

7. Jag är en impulsshoppare. Jag har svårt att bara köpa en sak. Den blir ju så ensam då. När jag shoppar så gör jag det ordentligt. Men ibland kan jag bara shoppa för shoppandets skull. Vet inte hur många kläder jag köpt där prislappen fortfarande sitter kvar. Det värsta är väl att jag sen är för lat för att gå och lämna tillbaka kläderna. Antingen hänger dom i garderoben i flera år, eller så slänger jag dom bara. Precis på samma sätt som jag slänger mina pengar i sjön...


Nu utmanar jag alla ni som läser bloggen att skriva samma lista! Lämna gärna en kommentar till det här inlägget så jag kan läsa om era knäppa/roliga/ärliga saker ni har för er! : )

Kommentarer
Postat av: Calle

HHAHA störtskön lista ju!

2008-11-07 @ 23:27:42
Postat av: julia

najs lista. jag är nästan precis som du på två av dem.. jag har aldrig fel och jag lagar mat bäst.. :P

2008-11-08 @ 11:51:41
Postat av: Anonym

Har tyvärr ingen blogg, men jag skrev upp på ett papper. :D haha apkul ju!

2008-11-08 @ 12:56:24
Postat av: sabina

Kul att lära känna dig lite bättre hihi...Ha de gött! Kramiz

2008-11-08 @ 15:00:20
URL: http://mittlivsabina74.blogspot.com
Postat av: Johanna

Rolig lista =)

2008-11-08 @ 15:02:42
URL: http://jojosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0