Systeryster kommer hem imorgon!

Min storasyster Malin kommer hem till Sverige imorgon, och med sig har hon den sötaste bäsin någonsin! :) Jag och Patric ska hämta henne på Arlanda imorgon kväll. Saknar henne så himla mycket!

Imorgon har vi planerat mycket jag och min kära sambo. Vi ska :

- Städa hela lägenheten. Och då menar jag grov rengöra. (Städade badrummet nyss)

- Handla tvätt och maskindiskmedel (Ska visa vår hög med tvätt som måste tvättas imorgon, den är inte att leka med)      
- Slänga skräp

- Handla mat till monstret

- Åka förbi mitt jobb och säga hej och tacka för blomman.

- Hämta systeryster på Arlanda vis 20.00 - tiden

- Middag hos mamma och pappa.

Däremellan bör vi nog hälsa på Patrics morfor som inte träffat Milo än. haha får se hur mycket av listan som faktiskt blir gjort. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0