Solen skiner och det är underbart, eller?

Jo, visst hade det varit underbart, om man blev så jävla påverkad av alla gifter man har i kroppen, Just nu svettas jag som en gris och känner mig lite rastlös.
Att ha sjal på sig gör inte saken direkt bättre, men vill ju inte direkt bränna flinten.., känns inte så kul kanske.

Vill ju kunna pressa lite och få lite färg framförallt i ansiktet så slipper man den där gråa och glåmiga fejjan, Framför allt så hoppas jag att den röda tonen kring ögonen försvinner.. Aint to pretty..



Nej, nog med klagandet, nu ska jag ut i solen igen med ett glas saft och snacka med syrran!

Glöm inte att skriva en kommentar om vem DU är som läser :) Ni gör min dag!

Kommentarer
Postat av: DENISE DORNELL

ha en bra dag i solen!

2008-07-25 @ 12:21:34
URL: http://dld.blogg.se/
Postat av: Linn

Hej hej! Ser att du vill veta vem som läser, så här kommer det :) Heter Linn, är 22 år gammal, kommer från norrköping men läser juridik i sthlm ett år framöver. Fascineras av det du skriver o kan inte riktigt slita mig trots att bion jag o killen ska gå på börjar om en halvtimme. Hittade din blogg via aftonbladet (läser ALDRIG bloggar förutom min bästa väns o även hon har länkat till dig). Pappa opererades för prostatacancer för en månad sen, han säger inte mycke om det, varken positiva eller negativa tankar. Kanske därför jag blir så intresserad av o läsa din berättelse. Lycka till nu o sköt om dig. Varma hälsningar!!

2008-09-20 @ 20:36:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0