Mitt hår.

Jag har alltid velat ha långt hår. Inte extremt långt men bra mycket längre än det här iallafall. Hittade inte någon jättebra hårbild på mig.

Nu när jag varit utan mitt hår i ca 1 månad så ser jag helt annorlunda på mitt hår. Jag hade ju långt ju!
Det är verkligen så att man saknar inte något eller inser inte hur bra man hade det förrens man förlorat det.

Nu kan jag helt ärligt säga att jag inte saknar mitt hår så extremt mycket. Det blir en vanesak helt enkelt.
Men helt seriöst, hur många av er tjejer har inte någongång varit nära på att raka av er håret i ren protest för att håret inte gör som man vill? :p

haha jag har rakat håret. Eller Patric gjorde det. Även fast det var en jobbig och tråkig sak så var han så nöjd för att han fick raka mig. Haha det är inte alla som får raka av sina flickvänners hår. 
 
MEN, något som jag faktiskt  saknar så är att duscha med långt hår. Är inte alls samma njutning att duscha skallig. USCH!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0