Hemma från sjukhuset!

Besöket hos min läkare Anders gick bra! Mina värden hade gått upp igen vilket betyder att vi kör på imorgon som det var tänkt. Det blir då min fjärde kur. Hade ju egentligen hoppats på att den skulle skjutas upp.. men men.

Gick även till apoteket för att hämta ut mina Neupogena sprutor. Kan ju säga att jag är glad att det finns frikort. Annars ska dom ha ca 10.000 för 10 sprutor! Insane...

Förra kurens använda sprutor...




Närbild på en använd spruta



Måste jag säga att jag har ångest? På måndag ska fösta sprutan tas. I låret. Ibland gör det skit ont, ibland känns det inte alls. Men bara känslan att själv ge sig själv en spruta, att själv trycka så att nålen går igenom huden och sen spruta in vätska. Jag svimmar nästan varje gång. Dock alltid precis när jag är färdig. Haha lyckas alltid hålla mig tills jag är färdig!

Kommentarer
Postat av: piggelin

jag tycker inte att sprutan ser så farlig ut. Jag ska snart sätta igång med dagliga sprutor för min hormonsjukdom. och jag längtar! jag vill ju må bra och bli frisk!/lina 23 år

2008-09-20 @ 23:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0