Dagens motion!

Som jag har sagt tidigare så är min grundkondis urusel. Ännu sämre blir den med alla dessa gifter i kroppen.
Kände mig ju pigg och fräsch, tänkte gå ner och handla lite och hämta ut paketet från posten.  Peace of cake ju...

Tur att man tog cykeln kan jag säga! Fick en stor jävla kartong plus att jag handlade en kasse mat, plus handväskan. 
Från affären är den en lååång backe upp till lägenheten. Behöver jag säga att jag nu är inprincip död?
Svettig, hungrig, lite grinig oxå tror jag.

Så här ser min hall ut efter att ha provat och tittat på alla kläder!
ÄLSKAR SKORNA TILL HÖGER!


Köpte som sagt lite mat till middagen. Först tänkte jag bara göra två röror. En skagen och en avokado/tonfisk. Men sen fick jag syn på fetaosten i kyldisken så nu blir det tre röror.

Haha idag till middag blir det röror med bakpotatis. Inte bakpotatis med röror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0