Oinspirerande dag..

Vilken skitdag det har varit idag! Inte för att något speciellt jobbigt har hänt, men vilken grymt tråkig och oinspirerande dag det varit! Det har väl bara varit en sådan dag. Inte blev det bättre heller av att bussen som skulle ta mig till pendeln på vägen hem inte kom. Så istället kom jag hem en timme senare än vad jag brukar.. m o r r !!

Hur som, i väntan på att Patric kommer hem vid 20.00 så sitter jag och börjar bli lite små hungrig. Så jag har skurit upp lite vitlökskorv och parmesan skivor som jag sitter och tuggar på.. Skulle typ dött för att ha ett glas vin just nu, men eftersom att varken jag eller Patric dricker värst mycket så har vi sällan en flaska bara stående.. Men jag tror det finns en cider.. Måste undersöka! haha!

Kommentarer
Postat av: Yrhättan

Hoppas du hittade något gott drickbart i gömmorna...

*S*

2008-12-10 @ 21:47:54
URL: http://yrhattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0