Stressigt värre..

Vilken dag det har varit. Både jag och Patric är helt slut, har vart igång hela dagen. Röntgen, storhandlat, IKEA, montera ihop saker, småstädat osv osv. Har därför inte haft tid att skriva något. Men imorgon blir det andra bullar. Patric jobbar fram tills 18:00 vilket betyder att jag kommer att ha all tid i världen att vara bloggnörd!


Imorgon ska jag:

- Packa upp min väska
- Visa er det jag köpt under resan
- Visa er före och efter bilder på hall och sovrum (Det vi har gjort om idag)
- Rensa sko och jackgarderoben
- Middag hos mamma och pappa
- Kanske ringa och boka tid hos synsam för att få mina ögon undersökta..?

Nej, nu är det sängen som gäller. Puss och godnatt från en trött och sliten
Johanna :)


Kommentarer
Postat av: Michaela

Hur mycket pengar gjorde du av med på resan? Inklusive biljetten? Jag och en kompis funderar nämligen på att dra till London på höstlovet. Kram kram

2008-08-27 @ 10:05:44
Postat av: Sandra

Vacker!

2009-01-27 @ 18:12:12
URL: http://sandrajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0