FRÅGESTUND

Jag sitter ensam hemma. Rätt skönt i och försig. Har gjort massa.. Varit ute med hunden, målat vackra (?) konstverk och ätit piroger! :) Men jag känner mig deppig och nere som fan.. Varken läkaren eller försäkringskassan har hört av sig idag. Vilket båda lovade! Så det suger!

Jag åker ju lixom om mindre än en vecka, och dom kan inte få arselet ur vagnen för att hjälpa mig?! Funderar starkt på att skita i försäkringskassan och läkaren och sticka ändå.. Dom behöver ju aldrig få reda på att jag är utomlands. Jävla as!

Som sagt.. känner mig nere och deppig idag.. Ingen bra dag idag!

Haha, ni kanske kan muntra upp mig? Ska vi köra en frågestund?
HAha har alltid sagt att jag ALDRIG ska ha frågestunder, men som sagt, j a g  ä r  d e p p i g, n e r e, och u t t r å k a d !!

Så FRÅGESTUND!

"Konsten"...





"Tråkigt"...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för en positiv och läsvärd blogg! Du är inte som alla andra. Du inspirerar!



Hur fick du reda på att du var sjuk?

2008-08-13 @ 17:04:29
Postat av: Jenny

Den översta tavlan var asgrym! Hur har du gjort den? Och hur gammal är din pojkvän? Han verkar vara så himla mysig! :)

2008-08-13 @ 17:14:16
Postat av: tess

vill fråga hur du VILL att ditt liv ska se ut om 5 år ?





kram

2008-08-13 @ 17:57:44
URL: http://smultronpastra.blogg.se/
Postat av: Sarah

Hittade din blogg ganska nyligen och jag är glad att jag gjorde det. Min kusin blev nyligen diagnosisterad med lymfom (hon är 25) och jag har rekommenderat henne att läsa din blogg. Du har, trots din sjukdom lyckats hålla modet uppe och är positiv.

2008-08-13 @ 18:45:52
Postat av: Sarah

En fråga också - Hur har din sjukdom påverkat ditt liv? biverkningar, psyke, osv?

kram

2008-08-13 @ 18:47:50
Postat av: julia

okej, ska muntra uåå dig med många frågor... = )



1. Ditt favoritgodis, vilket är det?

2. Skostorlek?

3. Favoritsällskapsspel?

4. Om du fick en dotter imorgon, vad skulle hon heta då?

5. Om du fick en son imorgon, vad skulle han heta då?

6. Vad är det absolut bästa du vet med Patric?

7. Om du bara skulle få välja en frukt, som du skulle äta hur ofta du ville i resten av ditt liv, men du fick inte äta några andra frukter, vilken frukt skulle du välja? (annan formulering; favoritfrukt? =)

8. Har du handlat på Tradera någon gång? Om ja, vad köpte du?

9. Vad gör din syster i London?

10. Vilken är din favoritfärg?

11. Vilken sida sover du på i sängen, och vilken sover Patric på?

12. Vad är det pinsammaste du någonsin gjort?

13. Vilken mobiloperatör har du?

14. Vilken TV-kanal kollar du oftast på?

15. Tycker du om sparris?

16. Har du någon allergi?

17. Vad står det i ditt senast skickade sms?

18. Vad har du för bakgrund på datorn?

19. Tycker du jag är jobbig? =)

20. Vilken superkraft skulle du välja, om du fick välja en?

21. Var jobbar du?

22. Vilken linje gick du på gymnasiet?

23. Var jobbar Patric?

24. Hur många lampor är det i rummet du nu befinner dig i?

25. Blev fiskgratängen god?



Jag vill avsluta med att säga att jag är inte dum i huvudet, även om man kan tro det... =) Men nu har du lite fler frågor iallafall!



Stor kram, tack för en intressant blogg!

2008-08-13 @ 20:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0