Damp!

Jaha, då har man damp oxå. I alla fall enligt killen. Men nu ska jag förklara varför.
Så här är det, på morgorna är jag ju så extremt trött. Vill bara sova. Men jag vet att om jag sover så kommer jag att vara trött hela dagen och hela dagen kommer att vara förstörd.

Så därför vill jag ha saker att göra för att inte tänka på att jag är trött. Vi ska snart ut till Nacka dit hans syster Nanna har flyttat.

- Tydligen så lät jag väldigt barsk när jag frågade om Patric om dom hade kubb där ute.
- Jag blev arg på hunden för jag ville att han skulle sluta äta sin mat (?).
- Rösten gick upp falsett när jag sa åt Milo, vilket Patric var snabb att påpeka. Vilket gjorde att Patric fick en snyting på armen,
- Jag frågade Patric lite snällt om jag fick måla hans stortånagel rosa.
Han slängde upp foten på bordet och sa :

- Bara för att jag vet att du kommer att bli så jävla arg annars..

Haha, ibland kan jag inte förstå att han älskar mig..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0