Blodprov

Ska snart iväg till Danderydssjukhus för blodprov. Kunde ju inte ta något igår.. så jävla typiskt.
Jag kom ner till KS provtagningscentral och fick vänta 45 min på att komma in. När jag väl kommer in säger dom att dom inte har någon remiss på mig.

- Kan ni inte ringa upp till Hematologimottagnigen och be att dom skickar ner remissen då, det har ni gjort förrut?

- Nej, det kan vi inte, för det är så mycket folk här.. Det du kan göra är att gå upp till Hematologen igen, träffa din läkare, och be denne skicka ner remissen. Sen håller jag utkik efter dig så att du inte behöver ta en nummerlapp..

MMMM precis! Självklart hade jag lust att stanna 45 min till på det jävla sjukhuset. Nej, jag gick hem, ringde till min läkare, och nu har dom skickat remissen till Danderyd istället. Så nu ska jag ta cykeln ut i rusket..

JÄTTEKUL!

Kommentarer
Postat av: piggelin

Där där har jag också varit med om! man blir ju smått irriterad av sånt "krångel".

2008-09-20 @ 23:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0