Löningshelg och maktbegär


Jag har haft en grym start på helgen! Jag och Anna fick skjuts in till stan av en annan kollega, vi åkte hem till henne lämnade lite grejjer innan vi begav oss mot RAW för att äta suuushiii och dricka hallonmojito.



Efter middagen åkte vi hem och duschade och gjorde oss iordning för kvällen. Vi drinkade och satt och pratade och tog en massor av roliga kort, dock är bilderna på Annas kamera så vi får se när jag får dem, haha! Har däremot en bild som Anna tog med mobilen =)

Vi drog oss ut när klockan var runt 12 - vi valde Sturecompaniet. När vi kom dit var kön helt ok, men jäklar vad folk tryckte på och trängdes. ALLA ville in samtidigt!! Det var bara att stå där snällt och andas lugnt och släppa tankarna på att man stod inträngd med noll möjlighet att komma ut ur kön. När det sen var våran tur att släppas in kunde vakten inte öppna upp och släppa in oss för att folket bakom oss tryckte på så mycket. Så då tog han sats och puttade bort hela den packade högen med mig och Anna först, sen kunde vi komma in. Heeelt galet.



Note to myself
: Gå aldrig ut i stan under löningshelgen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0