Idag åt vi en fantastiskt god middag bestå...

img_6807 (MMS)

Idag åt vi en fantastiskt god middag bestående av färskpotatis, fiskspett och aioli... Min mage är sprickfärdig! Har precis lagt mig i sängen o ska läsa lite, det blir en Johanna-favvo : "Den andra systern Boleyn" (som jag läst typ femtioelva gånger, haha!)                                                                                           Imorgon ska det lagas en massa mat inför eftermiddagen/kvällen då familjen C kommer hit. Vill även hinna sola lite. Och bestämma vad jag ska ha på mig, köpte nämligen en ny vit klänning o en vit skjort-tunika idag, så jag måste bara bestämma mig...                                    Nej, hur var det nu igen? Läsa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0