S ö n d a g


Termometern visar på -7 och jag ska snart bege mig till Täby Centrum.

Måste köpa ett fodral till min kamera, flera galgar och så ska jag kolla på träningskläder. Just nu använder jag typ leggning eller mjukisbyxor när jag tränar, men vill ha ordentliga träningskläder :)

Men men. Vad har jag gjort i helgen då? Jo, i fredags efter jobbet åkte jag direkt hem till Stephi på S:t Eriksplan, väl där hade hon förberett en kopp thé till mig och en värmedyna, för fy fan vad jag var kall efter att ha promenerat från tunnelbanan hem till henne! Det är en promenad på max 10 minuter, haha!

Sen drack vi några glas vin innan det var dags att bege sig till restaurang Republik, där vi åt entrecôt med parmesansmör, spenat och portabellosvamp och pommes till det. Till det delade vi på en flaska vin och drack varsin mojito... En riktigt bra middag med andra ord! :D



Sen drog vi vidare till Grodan där vi mötte upp Stephis kompis Frida och hennes brorsa.. Där satt vi bara och pratade och hade det trevligt! Kom väl hem till Stephi vid 03-tiden.. I går var vi rätt slitna när vi vaknade. Men jag piggnade på mig rätt fort, det Stephi som var helt förstörd och somnade flera gånger medans vi såg reprisen av Let's Dance, haha!

Medans hon sov passade jag på att "leka" med "Lilla Fido" som hon fått i julklapp av Häss, haha! Fido är helt groteskt och skitäcklig, usch, haha!! Vem vill ha en sån dildo lixom?? HAHA


Vid två tiden drog vi och käkade sushi innan det var dags för mig att dra mig hemmåt. Väl hemma hade jag tänkt gå ner och hyra film och mysa lite, men jag somnade i sängen precis innan middagen och sen orkade jag inte... :p

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej!

Låter som en kul helg! God mat och dryck och trevligt sällskap! Nice med Mojito :)

Lycka till med försäljning av lägenheten. Måste vara jobbigt att gå igenom, men det blir säkert bättre sedan när det är över...

Kramar

2010-01-10 @ 21:45:25
Postat av: JohannaMariaMs

Mojiton var riktigt nice! Synd bara att vi båda spillde ut hälften av drinken, haha! Jag håller oxå tummarna för lägenheten, vill bara bli av med allt som nu håller oss samman, så kan man gå vidare till 100%! Men jag är hoppfull! :D Hoppas att du haft en bra helg?



KRAM

2010-01-11 @ 08:46:08
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0