En perfekt söndagsförmiddag


Igår åkte jag hem till Frida på Essingen där vi drack vin och en mycket äcklig rom och cola.
Sen drog vi vidare till UnderBara Bar där vi mötte upp flera av Fridas vänner plus Stephi och Micke. Vi var där och dansade och hade det kul tills stängning. Sen var vi alla för trötta för att dra vidare.. Så jag fick ta nyckeln till Stephis lägenhet för hon skulle sova hos Micke. Inte mig emot, haha!

Vaknade imorse runt 10-tiden. Sen ringde Stephi vid 1130 och frågade om inte vi skulle bruncha!
Så vi möttes upp på Café Sirap och käkade en helt  g u u u d o o o m l i i i g brunch bestående av äggrör med bacon (men vi tog avokado istället för baconet, haha), toast med marmelad och helt fantastiskt goda american panncakes med blåbär och sirap. Den matkoman jag hamnade i efteråt var inte att leka med, haha!

Så här såg jag ut igår! Minus koftan och halsduken.. Ser att jag är i akut behov av en klippning. Tur att det är löning imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Du passar verkligen jättebra i kort hår! Det klär dig :)

2010-01-25 @ 09:23:26
Postat av: lindis

ville bara säga att du är jättefin !

du verkar vara världens goaste och jag önskar dig all lycka i framtiden :)

big hug !

2010-01-27 @ 19:42:04
URL: http://lindalofgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0