Det finns så mycket...


... som jag vill skriva om. Berätta om. Saker som har hänt, tankar, roliga saker. Men jag orkar inte. Därför bli det idag en punkt-beskrivning över det jag vill berätta :

- Jag skulle vilja orka skriva om att jag vid varje simtag igår höll på att tappa min bikiniunderdel.

- Jag gick idag på världens jobbigaste spinningpass. Ett nytt pass för 2010. Som jag svettades.

- Tanken var att jag skulle simma imorgon. Men anser inte att min mutta är till för allmän beskådning.

- På måndag ska jag göra cellprovtagning. För första gången. Hejja att fylla 23!

- Vågen står på -7 kg. Nu är det bara att forma kroppen a la beach 2010!



- Patric fyller år idag. Smsa och grattade. Skickade sen ett mail och bad att han inte skulle ha fest i lägenheten.

- Ringde hyresvärden och tackade nej till lägenheten i Staden.

- Måste köpa en laptop.

- Lillebrorsan är inne på "inte-äta onyttigt" vilket gör att jag kommer att äta upp hela pepparkakshuset själv, har redan ätit ena sidan av taket (hur var det nu med beach 2010?).

- Jag ska åka till London i sommar.

- På fredag är det AW med jobbet. Gillar mina kollegor mycket.


- Jag borde raka benen...

- Om en månad åker vi på konferans  med jobbet upp till Åre. Ska åka Zipline där.

- En månad senare är det skidresa till Sälen med jobbet.

- På lördag ska jag mysa med Stephi.

- Jag har känt mig lite smådeppig i veckan.

- Har ångest inför sommaren och semestern. Första semestern någonsin som singel.

- Jag vill åka utomlands. Vill ha värme.


 

- Nu öppnar jag upp bloggen. Nytt år nya möjligheter!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej



Jag åkte zipline i Åre i somras och det var jätteroligt! Åk den svarta banan (som är den högsta och snabbaste). Det va riktigt roligt och lycka till med allt!

2010-01-13 @ 21:57:11
Postat av: julia

cellprovtagning, jag med. har hart att det är som en toalettborste, känns det bättre nu :P

2010-01-14 @ 09:22:53
URL: http://julialulia.blogspot.com
Postat av: JohannaMariaMs

Hanna - Då ska jag absolut åka den svarta banan :D Hoppas däremot på att det inte är så jäkla kallt när vi åker.. Kommer förfrysa hela mig tror jag :p

2010-01-14 @ 09:47:52
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: tess

tack för dina fina ord och omtanke gumman..det är ett rent helvete nu..vet int ehur jag ska orka... men jag vet att på ngt sjukt sätt kommer jag fxa d...o förhoppningsvis har vi gjort ett nytt försök innan sommaren kommer...



kul att läsa din lilla lista...du e så fin...på alla sätt o vis... kraaaaam

2010-01-14 @ 13:10:20
URL: http://smultronpastra.blogg.se/
Postat av: julia

mm visst lät det kul. :P

2010-01-14 @ 13:50:18
URL: http://julialulia.blogspot.com
Postat av: Anonym

Haha, du är klockren :) "Inte visa muttan.." HAHA!!

2010-01-14 @ 14:10:14
Postat av: Sanna

Jäklar! 7 kilo är MYCKET! Vad du är duktig :) Nu blir man jävligt inspirerad att sätta igång med träningen och maten!



Stor kram!

2010-01-14 @ 15:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0