På söndag...

... Smäller det! London/ New York, here I come!! Systeryster Malin gav mig en inköpslista som jag ska köpa och ta med till London som med all säkerhet kommer att fylla hela min resväska. Det var allt från välling till choklad, lingonsylt och alvedon, fotografier och LdB duschtvål och deo. Ja, listan kan göras lång. Väldigt lång =) Men allt för dig kära syster ;p

Idag hade vi tänkt åka till Beijer för att kolla bänkskiva, men de stängde vid 18, och vi kom hem vid 10 i så det hans inte med. Ganska skönt det ändå, då kan det bli lite soffmys ikväll. Har köpt chips och dipp, haha! Tidigare har vi köpt dipperna Holiday och någon-annan-som-jag-inte-minns-namnet-på. Men för ett tag sen köpte jag Sourcream and Onion-dippen. I'm in heaven...


Kommentarer
Postat av: Anne

Gud, vad jag vart sugen på chips o dipp...mums va gott...Hoppas du får en mysig soffmys kväll m din käraste =)

Själv tittar jag mellan pauserna på Idol...samtidigt som man surfar...

Hm...fick hämta cashewnötter istället...då vi inte hade chips =(...

Kramis

2009-09-17 @ 20:45:30
Postat av: Anonym

Fasen vad härligt att åka till New York (och även London!) Var i NY några gånger för ca 10 år sedan (!) när jag jobbade som aupair. Härlig stad! Själv får jag nöja mig med en tripp till Göteborg över helgen, inte fel det heller! Kram

2009-09-17 @ 21:09:21
Postat av: JohannaMariaMs

Anne - Vi har en riktigt mysig kväll Sett på Idol, där en kollegas brorsa gick vidare!! Woho!



Anonym - Jag längtar verkligen tills vi åker! Har skrivit upp en jättelång to-do-list! Har du tips så hojta till!

2009-09-17 @ 21:35:29
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Liselotte

Hoppas du får det jättemysigt i NY. En resa dit finns på min att-göra-efter-cancern-lista! Men först ska vi luffa runt i Malaysia, om allt går bra. Vi skulle egentligen gjort en kortare resa nu men den blev ju inställd så nu siktar vi på våren. Gött att se fram emot!



Stor kram till dig. Och du - du är jättefin i håret!!!

2009-09-17 @ 22:54:12
URL: http://cancerlotta.blogg.se/
Postat av: Emilie

Åh gud vad härligt att åka till London och New York! Jag har inte varit på nåt av ställena haha men det är två ställen jag definitivt vill besöka nångång :)Hoppas du får en underbar resa!



Angående sourcream dippen så förstår jag dig precis, HEAVEN! ;)

2009-09-17 @ 23:47:33
URL: http://misspinglan.blogg.se/
Postat av: Sara

Ha så jäkla skoj i New York!! Vi kommer nog åka dit till våren igen.. läääääääängtar!!

2009-09-18 @ 14:27:16
Postat av: tess

vad ska ni ha för typ av trä?....vi har ek..men had ejag fått välja NU..så hade jag tagit i mörk valnöt... och bytt ut köksluckorna till vita och vitt tegelkakel....welll..man får väl drömma ;P...ska bli kul o se före och efterbilder sen när allt e klart!

2009-09-18 @ 17:38:13
URL: http://smultronpastra.blogg.se/
Postat av: JohannaMariaMs

Sara - Jag ska helt klart göra mitt bästa =)

2009-09-18 @ 18:00:08
URL: http://johannamariams.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Det var jag som råkade bli "Anonym" ovan...det var inte meningen. Helgen i Götet var kanonbra iaf, jag hoppas du får en kanonbra resa till London och NY. Kramar

2009-09-20 @ 19:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0