Natti Natti

Nu är det dags för mig att lägga mig i sängen. Ska kolla färdigt på Grey's, sen blir det nog faktiskt att nanna kudden. Har heller inga böcker att läsa då jag läst ut de tre första Twilight-böckerna. Anledningen till att jag inte köpte den fjärde från Adlibris var för att den var inbuden, vilket betyder att den kostar typ 3 gånger så mycket som pocket. Men, nu har jag blivit så fast i serien att jag igår beställde den sista boken! =)

Imorgon ska jag och pappa till lägenheten för att fixa med elen i vardagsrummet.
Köket är i princip färdigt enligt Patric, så nu är det "bara" elen, smacka upp tak och måla tak som är kvar i vardagsrummet. Sen kan vi sälja. Fast tror nog inte att vi lägger ut den förrens efter jul. Men vi får se hur det blir.

Annars imorgon ska jag packa inför Åland.
Måste ha med mig vaaarma kläder då jag vet att det brukar kunna bli riktigt bitande kallt där!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Lycka till idag! <3

2009-10-29 @ 16:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0