Update från helgen

Min helg har varit såååå rolig! Har helt ärligt inte ens haft enn tanke på att sätta mig framför datorn och blogga =).

I fredags träffade jag underbara Hedda och drack vin, och blev  l i i i t e rund under fötterna, haha! Tog massor av bilder och flummade runt en massor. Har förövrigt en grymt bra filmsnutt från när proffset Johanna moonwalkar, haha! En klassiker. Bilder får ni se imorgon, dock inte moonwalken, haha!

I lördags käkade jag middag med Stephi, Gullan (Alexander 1) och Häss (Alexander 2) sen åkte vi bara runt i stan i Häss bil, haha! Kollade bland annat den lägenheten jag eventuellt får hyra, men även en lägenhet som Häss kanske ska köpa vid Gallerian.

I söndags (igår) var jag och såg fotboll Djurgården - Assyriska på Stadion med Sanna, Connyboy och deras vänner. Det var helt klart en intressant afton på många sätt och vis, haha! Blev en hel del alkohol, och intressanta konversationer. Som jag har berättat försöker Sanna para ihop mig med Conny, som förövrigt är väääldigt blyg men fruktansvärt trevlig. Men efter lite alkohol i kroppen så började han prata, haha!

I halvlek så gick Sanna hem och jag och boysen var kvar mitt i klacken. Conny hade lovat Sanna att han skulle ta hand om mig och se efter mig, vilket han även gjorde, haha! Fick lite småkramar och när vi skulle gå ut så höll han mig i handen för att han inte "skulle tappa bort mig" haha, så sött! Efter Djurgårdens vinst gick vi alla för att ta en segeröl, eller cider i mitt fall. Betalde inte en droppe alkohol själv, haha, inte mig emot!

Men han är verkligen en supermysig kille och det var mysigt att bara kramas lite, eller han kramade mig snarare :p Men just nu räcker det med bara kramar, vill inte ha "mer" än det. Varesig känslor eller annat.

Men tydligen så hade han smsat Sanna hela dagen och frågat hur jag mådde osv. Hon sa tidigare idag på jobbet att han antagligen skulle be henne om mitt nr. Fick ett sms av Sanna för typ 2 timmar sedan :

"Nu bad Conny om ditt nr, jag gav jobbnr :p"

Uppmärksamheten gör offantligt mycket måste jag säga. Även fast jag inte har som mål att direkt "träffa" någon just nu, vill ju bara dejta och ha det jäkligt kul! Men uppmärksamheten gör mycket för ett självförtroende som ligger nere på botten!

Jag och Hedda-Pedda ♥




Kommentarer
Postat av: Mia

Så härligt och höra att du har haft en bra helg =) Hoppas att du får hyra lägenheten. I cross my fingers =)

2009-11-10 @ 03:13:04
Postat av: Kajsa

Är glad att du verkar så glad :) Spännande och roligt med uppmärksamheten :) Hoppas också på lägenheten. Kramar

2009-11-10 @ 07:52:08
Postat av: E.

Din helg låter ju super :) Härligt att försöka fokusera på att ha så kul som möjligt, det gör ju livet verkligen :D

kram

2009-11-10 @ 13:46:26
URL: http://misspinglan.blogg.se/
Postat av: Sofie

Gud vad skönt för dig =)



Kommer ihåg själv när det tog slut med mitt ex för ett par år sen. När jag flyttade till min nya lägenhet och började flirta med andra killar, vilken känsla det var! Få känna sig helt självständig och uppskattad igen, det var ett lyft för självförtroendet då =)

2009-11-10 @ 14:47:43
URL: http://annasofienyblad.blogg.se/
Postat av: Anne

Härligt att du haft en toppen helg!

Ska bli spännande att få läsa om det blir en dejt med Connyboy ;D

Ha en trevlig dag!

Kramis

2009-11-10 @ 15:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0