Nu är magen mätt!

Oj, oj, oj. Ibland blir jag riktigt imponerad av mig själv! Maten smakade verkligen jättebra! Lite överraskande ändå med tanke på att jag aldrig lagat risotto eller att jag knappt använde mig ett recept. Jag visste vad jag ville ha i och sen så ska man ju ha i vätska. Den vätskan blev vin och hönsbuljong, en mycket god kombination :p

Nu märks det att man är ensam hemma.
Ingen Milo som tränger in sig i hörnet i soffan och ingen Patric som plockar undan disken efter att jag lagat maten!  Ska snart hoppa in i duschen och sen förbereda inför morgondagen. Har bokat tid hos Synsam för att göra en synundersökning inför mitt nya körkortstillstånd. Har en känsla av att jag kommer att få köra med glasögon.. Vilket känns sådär då jag har extremt svårt att tex gå i mina glajjor. Men det är väl en vanesak!

Efter Synsam ska jag hem till mamma och pappa och käka middag. Tror nog att jag sover över där oxå. Har inte sovit hos mamma och pappa på över ett år.. Helt galet! Men det ska bli jättemysigt, känner att jag kommit mycket närmre min familj under det senaste året, än hur det var när jag fortfarande bodde hemma. Jag har vuxit och ser annorlunda på livet, värdesätter och prioriterar på ett annat sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0