Tisdag

Jag har äntligen fått min remiss till en hudläkare! Fick remissen skickad till mig igår, och har en tid på tordag kl 15:25. Men det var inte på Löwet som läkaren sa att det skulle vara. Nej, dom tyckte visst att vi kunde åka till Vällingby istället. I det läget är det jäkligt trist att man inte har körtkort. Men som tur har jag en pappa och en sambo som ställer upp så ofta dom kan! Patric följer med mig på torsdag, och sen följer pappa med mig på återbesöket på hematologen om två veckor.

Ska bli så skönt att komma till en hudläkare som kan säga varför jag är så torr som jag är. Jag lixom flagar. Plus att jag nu blivit alldeles röd runt ögonen för att jag smörjer in mig så mycket. Jag är inte vacker kan jag säga!  Det komiska i det hela är att jag, för ca ett år sedan knappt kunde vara utan smink (foundation, puder, solpuder, ögonbrynspenna) "offentligt". Nu har jag inget smink alls på mig, och jag mår så dåligt för det. Inte för sminket i sig, utan för att jag inte ens kan försöka att se bättre ut när jag ser ut så här. Mitt självförtroende är verkligen nere i botten. Så jag  h o p p a s , h o p p a s  verkligen på att läkaren kan komma mer en vettig förklaring och behandling.


Kommentarer
Postat av: julia

Hoppas att de har några bra råd och tips till dig ang din hud..!

Skönt å ha människor som ställer upp och följer med en =)

Kramen

2009-01-27 @ 20:38:56
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad skönt att du äntligen får gå till en hudläkare! Hoppas att allt bli bättre så att du äntligen kan få använda lite smink vännen! :)

2009-01-27 @ 21:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0