Ögonfransar och läkarbesök

Snart kan jag börja använda mascara  i g e n . Vet sen förra gången jag tappade fransarna att dom vid den här längden är lite för korta för att jag ska känna  mig bekväm. Dom står rakt ut istället för snyggt böjda. Men om 2-3 veckor har dom nog växt så pass mycket så att jag blir nöjd. Gud vad kräsen man blivit då, haha!

Så här ser fransarna ut nu....                                                                       
              
                                                                                                          Här höll jag visserligen på att börja tappa fransarna igen, men dom är iaf långa och fina!

På torsdag har jag för övrigt mitt andra återbesök hos min läkare. Blodprovet är ju redan avklarat sen en vecka tillbaka, så nu är det  "bara"  läkarundersökning och prat kvar. 

Sist jag var där
så pratade vi bland annat om min då obefintliga mens, och mitt fula ärr på axeln. Får se om läkaren själv tar upp och frågar om framför allt mensen. Annars vet jag att jag kommer att bli förbannad. Vet sen tidigare (jag hade ju 4 olika läkare under mina 6 behandlingar)  att dom inte är så jättebra på att komma ihåg saker (vet inte ens om dom skriver upp sådant i journaler eller om dom helt enkelt skiter i att läsa journalerna innan patienten kommer). Hur som, på torsdag ska hon testas lite iallafall, vi kan ju hoppas för hennes skull att hon klarar provet : )

Kommentarer
Postat av: julia

Men shit, stackare å behöva byta läkare så ofta.. Man vill ju kunna bygga upp en slags relation, man pratar ju trots allt om de mest intima sakerna!

Jag håller tummarna för dig och att rpoverna är bra!

Många varma kramar

2009-02-10 @ 23:31:22
URL: http://livetsomsjuk.blogg.se/
Postat av: Johannac

kul att få börja använda mascara igen ;)



2009-02-11 @ 10:26:19
Postat av: Englainnan

hej hej!

Följer din blogg med stort intresse :)

2009-02-11 @ 13:27:43
URL: http://englainnan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0