Söndag!

Är nyss hemkommen från mamma och pappa! Min lillebror Fredrik fyllde 21 igår, så för typ 15:e året i rad blev det smörgåstårta. Men inte mig emot, det är ju svingott ju! :)

Annars startade vår söndag med en långpromenad.
Jag köpte nya träningsbyxor igår, för när man känner sig fin så är det mycket roligare att träna, för  f y  f a a a n  vad jag är taggad! Hur som, imorse gick jag med mina två kilos hantlar oxå, så jag spår grym träningsvärk i mina armar i morgon!

Idag har jag inte gjort min detox. Har lixom inte funkat att göra idag. När man sitter på jobbet är det inga problem att dricka, för då gör jag inget annat än att just jobba. Då kan jag ha min flaska bredvid mig. Men under helgerna så hittar man ju oftast på något att göra, men det blir ju lite svårt om man måste gå på toaletten typ 10 gånger per dag! Men imorgon är det dags igen, och en morgonpromenad med hantlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0