TORSDAG

Shit jag som hade planerat att blogga typ h e e e l a dagen igår. Men det märks väl att jag inte gjorde det? haha, var fullt upp verkligen hela tiden.

Jag åkte till jobbet vid 11.30 och så drog vi och käkade lunch på Väsby golfklubb, blev kyckling tortilla med guacamole och gräddfil, m u m m a !

Sen åkte vi direkt till banken för att se om vi kunde få lånelöfte, det fick vi! =) klockan var nu ca 15:30, och dags att gå ut med Milo. Vi bestämde oss för att åka och hämta Milo och sen åka hem till Patric föräldrar för promenad med hundarna och sen middag!

Väl hemma hos dom satt vi och tittade på en markplanslägenhet i Vallentuna som vi tyckte va jättefin! Patric ringde till mäklaren och frågade om vi inte kunde få en privat visning innan alla andra. Sagt och gjort, idag klockan 14.00 är det bestämt! =)

Vi hittade ju lägenheten igår, så vi bestämde oss för att åka ut och titta lite på området. (Vilket var jättefint) Påväg hem sen så körde vi i en grop och några minuter senare hör vi dunk, dunk, dunk, dunk, från bilens vänstra framsida - PUNKA!
Kul i jul, det var bara att stanna och byta däck -trodde vi. Patrics "bultnyckel(?)" passade inte så Patrics pappa och granne fick åka och hjälpa oss. GUD SÅ KUL, VERKLIGEN KUL!

Pyspunka för hela köret...

Kommentarer
Postat av: Kristin



Hej min vän, vilken otur ni hade..Tur att Lasse kunde hjälpa er..Lycka till på träningen!

Mamma.

2008-09-11 @ 10:48:53
URL: http://johannamariams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0