Gissa vad?

Kan ni gissa vad det här är?


Svar :  Milokräks bestående av 90% fågelfrö och 10 % hundmat.

Milo har alltså käkat upp en HEL påse av Pippis fågelmat! När jag kom hem från TC så såg jag att påsen var tom men att det låg en massa frön på golvet. Så jag sopade upp fröna och insåg snabbt att resten av fröna måste ligga i Milos mage.

Jag gick ut med han och han var ganska lös i magen och bajsade frön. Några timmar senare kom husse hem och gick ut med han. Milo bajsa typ 7 ggr. Eller bajsade och bajsade, det kom BARA frön! En kvart efter att Patric gått ut var det min tur. Typ 7 gånger igen. Sen fick jag gå ut igen.  Efter ca 30 min var det Patrics tur igen. Bara frön igen.

10 min efter att Patric kom in för sista gången, ja då kräks hundfan. 2 stora megablaffor!


Kommentarer
Postat av: Pinglan

Hehe....så jäkla kul skrivit av dig "hundfan" hehe...Vad är det för fågel du har? Själv har jag en undulat vid namn Kalle, vi har fått ärva honom, han är inte tam men han börjar bli så mycket bättre, han bitts inte som han gjorde ibörjan. Ni verkar ha haft en skön kväll med många promenader ute i friska lufteh hihi....Ha det!

2008-09-05 @ 08:14:01
URL: http://www.metrobloggen.se/saltakatten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0